شادي و مهر

اجتماعی ‘اطلاع رسانی به جوانان شادی آفرین و کار آفرین

 

 با  تشکر از مدیریت پرشن بلاگ  كه از نهج البلاغه مطلب زير را برايمان ارسال كردند.

        آگاه باشید، همانا این دنیا که آرزوی آن را می کنید و بدان روی می آورید و شما را گاهی به خشم می آورد و زمانی خشنود می سازد، خانه ماند گار شما نیست و منزلی نیست که برای آن آفریده و به آن دعوت شدید، آگاه باشید، نه دنیا برای شما جاودانه و نه شما در آن جاودانه خواهید ماند. دنیا گرچه از جهتی شما را می فریبد ولی از جهت دیگر شما را از بدیهایش می ترساند، پس برای هشدارهایش از آنچه مغرورتان می کند چشم پوشید و به خاطر ترساندنش از طمع ورزی در آن باز ایستید، به خانه ای که دعوت شدید سبقت گیرید و دل از دنیا برگیرید........... !

  (امام علی ع-نهج البلاغه خطبه2-173)
  عیدتان مبارک

سعي كنيد هميشه شاد باشيد  چون هر روز كه شاد باشي برايت عيد است ميگي نه امتحان كن .

+نوشته شده در شنبه 21 آبان 1390برچسب:عيد,مبارك,خانه,ترسناك,هشدار,پوشيدني,دعوت,ساعت9:52توسط علی پورباقر | |

 

فال و طالع بینی جمعه سیزدهم آبان ماه سال 90
 
 
فرورین: شما امروز احساسات دو گانه‌ا‌ی دارید. از یک طرف برای شکستن قواعد منظم روزانه آمادگی دارید و سعی می‌کنید کاری کاملاً متفاوت انجام دهید. از طرف دیگر کارهای زیادی دارید که باید انجام دهید و همین مانع می‌شود کارهایی که دوست دارید را انجام دهید. به جای اینکه سعی در حل کردن این مشکل داشته باشید، می‌توانید هردو کار را انجام دهید. شما توانایی روبرو شدن با وظایفتان را دارید، اما می‌توانید بخشی از زمانتان را هم به کارهای دیگر اختصاص بدهید.
 

اردیبهشت: شما در جستجوی برقراری ارتباط با کسی هستید که بتواند حال و


ادامه مطلب

+نوشته شده در پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:يك و يك , بيمه, بانك,حجم, پر,اشتياق ,سر بسر,ساعت9:13توسط علی پورباقر | |

 

ه غضنفر ميگن: چندتا حيوون نام ببر که پرواز کنه. ميگه:‌ کبوتر، کلاغ، خر! بهش ميگن: بابا خر کهپرواز نميکنه! ميگه: بابا خره ديگه، يهو ديدي پرواز کرد!
 
نظریه غضنفر درمورد روزه ! انسان در این دنیا مسافری بیش نیست ، و روزه بر مسافر واجب نیست !..........
 
 
غضنفر با گوسفنداشلج ميکنه مي برشون چمن مصنوعي !......
 
یکروز سه تا دوستبا هم میرند پیک نیک. اولی می گه: نهار را من میارم. دومی می گه: نوشابه را هم منمیارم. سومی که زرنگ بود می گه: خوب همه چیز را که شما آوردید، من هم داداشم رامیارم!
 
 
معلم به شاگرد ميگه: 5 تا حيوان درنده نام ببر شاگرد مي‌گه: 2 تا ببر 3 تا شير !...........
 
 
عکس همسرتون روهميشه در کيفتان داشته باشيد و با هر مشکل بزرگي که برايتان پيش آمد به آن نگاهکنيد تا بدانيد مشکل بزرگتري هم هست...............
 
به يك شادمهري ميگن : اگه رييس جمهور بشي اولين كاري كه مي كني چيه؟ ميگه: اول از همه، دست خودم رو تو شركتنفت بند ميكنم !.........
 
 
غضنفر داشته پشتبوم خونش رو آسفالت ميكرده،‌ آسفالت زياد مياره،‌ سرعت گير ميذاره !............
-----------------------------------------------------------------------------------------------
به غضنفر میگن شما ایمیل دارید؟ میگه نه خیلیممنون الان ناهار خوردم!‏.........
*************

همسایه اول : آقا یک قابلمه آوردم تا به من برق بدید, برقمون رفته ، همسایه دوم : مرد حسابی این کارا چیه ؟ حداقل یک ظرف پلاستیکی می آوردی تا برق تورا نگیره!........

+نوشته شده در پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:شادمهر, مهنه, حکم آزاد, انجمن ضد زنان شلوغ, شادی و مهر , قابلمه, آسفالت ,ساعت8:37توسط علی پورباقر | |

رئيس سازمان صنايع هوايي کشور:
پروژه ملي تاکسي هوايي از ماه آينده راه اندازي مي شود
خراسان - مورخ سه‌شنبه 1390/08/10 شماره انتشار 17972
نويسنده: زهراحاجيان
 
     شبکه تاکسي هوايي کشور با امکان ارائه خدمات پروازي به عموم مردم از ماه آينده در کشور آغاز به کار مي کند. به گفته رئيس سازمان صنايع هوايي کشور، با راه اندازي اين شبکه که مرکزيت آن در تهران و برخي شهرهاي بزرگ از جمله مشهد، اصفهان و... خواهد بود، اين امکان فراهم مي شود که در کنار ارائه خدمات هواپيمايي عمومي، خدمات پروازي خصوصي نيز در قالب حمل و نقل هوايي داخلي و خارجي به متقاضيان ارائه شود. اين طرح با حمايت معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري عملياتي مي شود. در واقع قرارداد اجرايي فاز عملياتي طرح کلان ملي فناوري راه اندازي مراکز هوانوردي عمومي و نهادينه کردن آن در صنعت هوايي کشور اواسط اسفند ۸۹ با کاربردهاي تاکسي هوايي، امداد و نجات، توسعه گردشگري و ... به امضاي معاون فناوري معاونت علمي رياست جمهوري و دکتر منوچهر منطقي، رئيس سازمان صنايع هوايي وزارت دفاع رسيد و در آن زمان رئيس مرکز طرح هاي کلان ملي فناوري معاونت علمي رياست جمهوري در راستاي راه اندازي خط تاکسي هوايي از اجراي طرح ساخت هواپيماهاي سبک و فوق سبک ۲ تا ۱۹نفره و بالگرد ۲ تا ۸ نفره در قالب يک طرح کلان ملي فناوري خبر داد.به گفته دکتر رحيمي، در اين راستا طرح کلان ساخت هواپيماهاي سبک و فوق سبک هم زمان با هفته پژوهش بين وزارت دفاع و معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري به امضا رسيد.

 


ادامه مطلب

+نوشته شده در سه شنبه 10 آبان 1390برچسب:تاکسی هوایی, ساخت ,دستیابی ,ساعت11:44توسط علی پورباقر | |

 


داروهاي نشاط‌آور

بعضي از مسؤولان از افزايش مصرف داروهاي نشاط‌آور در كشور ابراز نگراني كرده‌اند. مي‌گويند كساني كه چند بار از اين مواد استفاده كنند، در آنها مي‌توان علائمي چون بهت‌زدگي، منگي، افسردگي، اختلال خواب، تمايل به مصرف مجدد، اضطراب و خودبزرگ‌بيني را مشاهده كرد.
به نظر ما خيلي‌ها در جامعه ما بي‌آنكه قرص شادي بالا انداخته باشند، همه اين علائم را دارند، مخصوصاً خودبزرگ‌بيني را. مگر اينكه نوع ديگري از داروهاي نشاط‌آور مصرف كرده باشند، داروهايي به شكل حب يا آب شنگولي.
بيت:
شب است و شاهد و شمع و شراب و شيريني
بقيه‌اش را خودتان بسراييد!
 
 
خنده
بعضي‌ها به خاطر غم و غصه نمي‌خندند، بعضي‌ها به خاطر قرض و قوله، بعضي‌ها به خاطر غرق شدن كشتي‌هايشان در دريا و بعضي‌ها به خاطر خواندن مطالب ما.
نخنديدن بعضي‌ها نيز به خاطر خرابي دندان است. اين افراد اگر مرد باشند مي‌توانند سبيل خود را بلند كنند و روي لب‌هاي‌شان بريزند و راحت بخندند.
بعضي‌ها نيز نمي‌خندند، به اين دليل كه مي‌ترسند فكشان پياده شود.

+نوشته شده در پنج شنبه 5 آبان 1390برچسب:گل آقا,لوکس بلاگ,خنده,داروهای نشاط آور ,ساعت8:13توسط علی پورباقر | |

 

با تشكر از حجه السلام حسيني فرد
 
"دحوالارض" چه روزی است؟

يكشنبه بيست و پنجم ذي القعده 1/8/90  روز «دحوالارض» است. در متون و روايات دينی، ‌برای اين روز و شب پيش از آن آثار و بركاتی ذكر شده است.
1. تعریف
دحو الارض، مطابق با بیست و پنجم ماه ذوالقعده، روزی است که خداوند با نظر به کره زمین، به جهان خاکی حیات بخشید.
از این روز، بخش هایی از کره زمین ـ که سراسر از آب بود ـ شروع به خشک شدن نمود تا کم کم به شکل ربع مسکون امروزین درآید. مطابق روایات، اولین نقطه ای که از زیر آب سر برآورد مکان کعبه شریف و بیت ا... الحرام بود.
به نظر برخی از مفسران، آیه 30 سوره نازعات (والارض بعد ذلک دحاها) به همین واقعه اشاره دارد.


ادامه مطلب

+نوشته شده در یک شنبه 1 آبان 1390برچسب:روز زمین ,دحو الارض,ساعت7:54توسط علی پورباقر | |